Kernwaarden

Het managementteam van Eagle Dienstverlening in Service & Veiligheid vindt het belangrijk dat de huidige en toekomstige medewerkers een bepaald drive bezitten. Ze dienen over een gezonde mentaliteit te beschikken.
Onlangs is in het management team van Eagle Dienstverlening bepaald dat de kernwaarden / kerneigenschappen van de medewerkers van Eagle Dienstverlening in Service & Veiligheid de onderstaande zouden moeten zijn:

Respect is de basis, Afspraak is afspraak en Milieu is belangrijk

Als geen ander beheersen wij de kunst uw klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Onze facilitaire dienstverlening biedt uw organisatie, medewerkers én bezoekers een positieve beleving die onderscheidend is. Daar gaan we voor.
Onze mensen maken het verschil. Eagle helpt haar medewerkers, om de beste mensen op facilitair gebied te worden, hun ambities te realiseren en ondersteunt ze met persoonlijke begeleiding en training. Onze mensen ontwikkelen zich daadwerkelijk verder en daar plukt uw organisatie de vruchten van.
Een persoonlijke band met de opdrachtgever vinden wij belangrijk. Dat merkt u vanaf het eerste contact. Wij luisteren goed naar u en weten wat voor uw organisatie nodig is op het terrein van facilitaire dienstverlening. Eagle investeert in relaties, gaat voor de lange termijn en ziet de samenwerking als een partnership.
Wij richten ons op de bijzaken van uw organisatie, zodat u verder kunt met de hoofdzaken. Daar nemen wij verantwoordelijkheid voor. Bij Eagle Dienstverlening willen we niet alleen laten zien wat we doen, maar ook hoe en waarom. Wij zijn open en serieus en staan voor solide facilitaire dienstverlening.

cultuur_kernwaarden